Modul în care oamenii folosesc căutarea vocală variază de la o generație la alta, potrivit unei cercetări realizate de The Manifest.
Utilizatorii cu vârste cuprinse între 18 și 34 de ani (27%) sunt mai predispuși să folosească această tehnologie pentru a da o comandă, cum ar fi setarea unei alarme. Mai mult de 50% dintre utilizatorii cu vârsta de peste 55 de ani (52%) folosesc căutarea vocală pentru a solicita informații.
Olivia Tan, co-fondatoare a CocoFax, un furnizor de soluții de fax online, consideră că unele generații sunt mai pregătite decât altele pentru multitasking. „Generațiile mai tinere folosesc căutarea vocală mai mult datorită calității hands-free care le permite să efectueze căutări în timp ce fac alte lucruri”, susține Tan. Tim O’Brien, fondatorul The Healthy Place, o marcă de suplimente de vitamine naturale, este de acord cu Tan: „Motivul pentru care consider că (căutarea vocală) este atât de utilă este că îmi face viața mai ușoară”, a declarat O’Brien. „Siri a devenit asistentul meu virtual și, cu cât mă cunoaște mai bine, cu atât mă înțelege mai bine”.
Când a fost lansată pentru prima dată, experții au crezut că tehnologia de căutare vocală va revoluționa modul în care oamenii își folosesc dispozitivele. Cu toate acestea, se pare că rezultatele inexacte ale căutărilor au frustrat consumatorii, scrie The Manifest.
Deși oamenii continuă să folosească căutarea vocală pentru a da o comandă sau pentru a căuta informații simple, cum ar fi vremea și știrile, popularitatea căutării vocale pare să fie în declin. Cu toate acestea, generațiile mai tinere sunt mai predispuse să utilizeze căutarea vocală, ceea ce semnalează că ar putea avea loc o creștere dacă tehnologia se îmbunătățește.
Sursa foto: The Manifest