Medianews.md a publicat miercuri, 8 noiembrie o știre cu titlul: „Maniac în troleibuzele din capitală: Se urcă, după care începe să se masturbeze în public”. Același subiect a fost relatat și de Publika.md, doar că știrea a avut un alt titlu: „PROSTIE OMENEASCĂ în troleibuzele de pe linia 10 și 24. Un bărbat se MASTURBEAZĂ în timpul călătoriilor”. În ambele știri, textul abundă în sintagme tendențioase și epitete: „prostia omenească”, „la prima vedere pare un bărbat cât se poate de normal”, „Atenție, locuitori ai capitalei. În Chișinău a apărut un maniac”.
Ghidul de stil cu norme etice pentru jurnaliști recomandă referitor la stilul jurnalistic: „Vom evita determinativele expresive, de obicei cu funcțiune de adjectiv (epitete), în special la redactarea știrilor. Vom căuta să fim cât mai laconici și mai neutri, fără a apela la calificative subiective. Un stil concis e mai eficient decât unul cu înflorituri”.
Legat de titluri, Ghidul de stil cu norme etice pentru jurnaliști recomandă: „Vom reda faptele fără a exagera”; „Vom da, pur și simplu, informația: scurt, brut, la obiect, neutru, fără nuanțări”.